روغن آرگان از کجا منشا می گیرد؟ تاریخچه این روغن گیاهی مربوط به کدام کشور است؟ از کجا می توان بهترین نوع آن را خرید؟

این ها از جمله سوالاتی هستند که شاید در ذهن شما هم نقش بسته باشند. کنجکاو بودن در مورد تمام محصولاتی که تهیه می کنید، باعث می شود در دام سودجویان نیفتید.

افزایش استقبال مردم از این نوع روغن ها باعث شده تا کلاهبرداران زیادی در زمینه فروش روغن های آرگان تقلبی فعالیت داشته باشند. فروشگاه های زیادی به بهانه ی پایین بودن قیمت محصولات خود، روغن های آرگان غیر اصل را به مشتری ارائه می دهند. این افراد اصلا نمی دانند که روغن های آرگان موجود در بازار چگونه آماده می شود.

افرادی که می خواهند روتین مراقبت از سلامتی خود را به طور دقیق انجام دهند، قطعا به نحوه ی تولید و منشا محصولات مورد استفاده ی خود دقت می نمایند. به بیان دیگر هر محصول ارزان قیمت یا کالایی که اطلاعاتی از مواد تشکیل دهنده ی آن ندارند را، خریداری نمی کنند.

اگر شما هم قصد دارید ابتدا منشا روغن آرگان را بشناسید و پس از آن برای خرید اقدام نمایید، بهتر است نکات ارائه شده در این متن را به دقت بررسی کنید.

 

روغن آرگان 

 

 

 

مهم ترین موارد در انتخاب روغن آرگان

شما در زمان انتخاب روغن آرگان اصل باید بدانید که این روغن گیاهی را طی پروسه طولانی از هسته ی گیاه خاصی تهیه می نمایند. همین امر در بالاتر رفتن قیمت نمونه های اصل نقش پر رنگی دارد. البته این موضوع بدین معنا نیست که صرفا اگر این نوع روغن گیاهی قیمت بالایی داشته باشد، اصل است. بلکه ملاک های دیگری نیز وجود دارد.

شما در انتخاب روغن آرگان حتما این نکته را مد نظر قرار دهید که به هیچ وجه نباید شامل بوی تند باشد.

نکته ی حائز اهمیت این است که تمام مزیت های ذکر شده در مورد روغن های آرگان به شرط اصل بودن آن وجود خواهند داشت. یعنی از هسته گیاه آرگان در کشور مراکش استخراج شده باشند.

نوع فروشگاه و نیز برند تولید کننده ی اینگونه از روغن ها هم می توانند نقش پر رنگی را در حیطه انتخاب نمونه های اصل آن داشته باشند. برند ملک بایو جزو معدود برندهایی است که توانسته روغن های آرگان را به شکل صد در صد خالص آماده ی فروش سازد. همچنین محصولات برند ملک بایو از نظر قیمت نیز بسیار مناسب تر از برندهای مشابه هستند